måndag 15 augusti 2011

New life

Så var det då ett tag sedan jag skrev, har fastnat mer i mikrobloggen på twitter och framför allt att läsa allas roliga kommentarer, följer ganska många helt sjuka typer.

Men nu är det dags för höst och det nya livet som man hoppas på och brukar ha kraft för. Jag borde haft det efter min underbara semester, men redan första veckan på jobbet fick jag sjukskriva mig för huvudvärk och yrsel som fortfarande jävlas med mig, men som är bättre nu än då. Jag jobbar i alla fall.

Tack vare min yrsel så var helgen mycket lugn. Städade, träffade Terre och annat trevligt.

Som sagt dags för höst och med det en massa nya möjligheter, böcker och framför allt min historier (tv-serier) som börjar igen och alla nya börjar, har hittat via twitter tjejen med totalkontroll över Tv-hösten:

Skoldmo

Idag är det fredag och regnet har äntligen slutat och jag hoppas att det håller sig borta för ikväll ska jag kolla på September utomhus och imorgon blir det 40-årskalas för min största storebror.

Trevlig helg på er alla!

Inga kommentarer: