måndag 25 juni 2012

Somebody that I used to know

Så var ytterligare en midsommarhelg över och det var långtifrån den tråkigaste. För jag firade med min ex-svägerska Sussie och hennes två underbara barn, tillika mina brorsbarn Max och Stina som visade att de minsann inte är några badkrukor. Vi packade nämligen ihop och for till Danmark och badlandet Lalandia i Rödby (OBS! svensk stavning) och där badade vi i dagarna två. Mycket trevligt och jag vågade åka alla vattenruschbanor hör och häpna, jag som brukar vara lite feg klarade detta. Vi hade det även varmt och skönt och kunde även sitta ute en del och sola lite i utepoolen. Mysigt.

På kvällarna lästa vi skvallertidningar, spelade uno, pratade och kollade roliga appar. Det blev ingen traditionell dans kring midsommarstången men många varv runt i poolen på Lalandia, det fick duga gott. Vi år i alla fall färskpotatis, sill och jordgubbar och en liten nubbe blev det kanske också. Vi hann också lyssna på denna låt många, många gånger:



Inga kommentarer: