fredag 22 februari 2013

Nu drar det ihop sig...

...för semesterresa för mig. Jag har resfeber och vet inte ut eller in. Jobbar idag och hoppas få till allting innan resan imorgon. Jag är dock glad att mitt arbete inte direkt påverkar liv och död så disträ jag är idag. Jag håller på med listan över vad som måste göras innan avfärd och den är lite jobbig. Just nu längtar jag mest till att sitta på planet och veta att jag inte kan göra mer. Bara ta upp en bra bok och luta sig tillbaka och LÄSA!

På semestern ska jag försöka läsa mycket och även försöka bli en ny förbättrad människa under solen. Vi får väl se hur det går. Till exempel vill jag blogga mer och till och med blogga från semestern hoppas jag på.

Veckan som gått har varit, förutom otroligt hektiskt, toppen. jag har träffat mina underbara brorsbarn och har myst med dem flera dagar. Det är lite synd jag missar deras två sista dagar här, men snart är det påsklov och då ses vi igen! Idag är de hos farfar och ikväll ska vi hem till Terre och hennes barn. Sedan ska jag packa klart. Önska mig lycka till med det, inte min största talang precis.


1 kommentar:

Marie sa...

Lycka till och TREVLIG RESA kära vän!!! Stor kram