onsdag 18 juni 2008

Sova gott

Så har jag erkänt för min handledare att jag inte är klar till deadlinen. Typiskt mig. Men jag skickade iväg ett gäng sidor nyss som inte känns helt bra, vissa delar är jag mer nöjd med än andra men det kommer väl. Ska nu efter imorgon vara ledig många dagar med bara skrivande framför mig. Lite fest också såklart, annars blir det ju kasst skrivande.

Sitter och skriver och lyssnar på EM-matchen Sverige-Ryssland och just nu ligger Sverige under, inte bra alls. Ska nu när jag fått iväg det fruktade mailet gå och sätta mig vid TV:n och se på det sista.

Har klippt mig och gjort sommarslingor idag, känner mig riktgt nöjd och fick beröm för att mitt hår var i fin form. Att så lite kan muntra upp en dag, men snygg är jag ju alltid, det vet ju alla.

Igår kväll planerades en veckas semester i Norrland med Kiruna som mål. Härligt. Den veckan ska jag bara ha det bra, inga uppsatstankar ska få förstöra det. Bara vackra fjäll, korsord, bra böcker och roligt sällskap ska det bli.

Usch nu blev det två noll till Ryssland. Det är nog ingen idé att jag sätter på TV:n, kan nog lika gärna gå och lägga mig.

Imorgon är det jobb hela dagen och lite vin i gott sällskap på kvällen, en bra dag som det ser ut.

Inga kommentarer: