torsdag 27 augusti 2009

Hösten i antågande

Nu mörknar det på kvällarna och man får tända lite ljus och mysa. Men det bästa med hösten är väl ändå att alla bra TV-program sätter igång igen. Visst är deckarsommaren bra men nu börjar true blood, Greys, Supernatural, Heroes och allt det där som jag bara måste se under vintern. Speciellt de söta killarna i Supernatural ser jag fram emot, det lovas både det ena och det andra inför nästa säsong. Härligt!!



I övrigt är konsertsommar-09 över för min del, jag avslutade med Agnes, the Refreshments och jerry Williams. Det var en trevlig men också regnig kväll. Men jag har redan satsat på konsertåret-10, som börjar i januari med mina husgudar Depeche. Tyvärr kommer inte alla musketörerna med denna gången, lite synd.

i övrigt så rullar livet på, jag var på kräftskiva i helgen och hade lite för kul. Var lite trött på söndagen och tog en lugn dag, men det var skönt det också. Helgens största besvikelse var att min nya tvättmaskin var trasig vid ankomst och jag har fortfarande inte fått ordning på den nya. Jag har massor av tvätt som väntar nu, men imorgon ska jag kunna börja beta av på berget är planen.

Idag fyller min svägerska år och detta ska firas i helgen. Annars blir det gräsklippning och annat skoj i helgen.

2 kommentarer:

Marie sa...

Kan man verkligen ha FÖR kul på en kräftskiva? Hur??? Kram

storskrutten sa...

hahaha, jag såg på dom snygga bilderna på facebook att du hade riktigt roligt!

kram