torsdag 20 augusti 2009

Räddning av dagen!

Idag är en otroligt jobbig dag, vi har precis installerat ett nytt datasystem och som brukligt är har det tillkommit en massa problem med detta; till exempel så slutade den ena skannern att fungera och självutlåningen har fortfarande inte kommit igång. Jag hoppas att problemen snart löser sig men är helt uppjagad i väntan på detta.

Jag är ansvarig här för hela faderullan så det vilar ett tungt lass på mina axlar just nu känns det som. Men nyss fick jag ett helt underbart meddelande som tog bort tyngden och det sura humöret jag började få:



Idag tog Vera min telefon och sa "jag ska ringa till Carola", sen satt hon på pottan och pratade med dig. Hon småpratade lite om vilken färg det var på hennes strumpor som låg på golvet osv. det var väldigt gulligt!



Jag tyckte det var det gulligaste som hänt mig på länge...

Vera rules!!!

Inga kommentarer: