tisdag 2 februari 2010

Häxan Surtant

är jag idag, vilket dåligt humör jag har varit på. Vet inte varför men nu ska jag snart gå och lägga mig innan jag startar ett tredje världskrig eller mördar någon som går på fel sida vägen eller något annat lika trevligt. Jag vet att jag borde skriva om min konsertupplevelse förra tisdagen här på bloggen och kanske visa bilder från min sista Skåneresa men jag känner inte för något. Har gnällt lite på Facebook om vilka idioter det finns i världen så lite har jag allt fått ur mig.

Det värsta av allt med detta hemska humör är att jag inte har någon aning om varför jag känner så här. Bara gör det...

Jag ska som sagt nu gå och lägga med med en trevlig bok och hoppas att imorgon blir en mycket bättre dag. (Det blir det nog, jag ska äntligen testa den nya restaurangen här hemma; Taste, vi ska fira av min kollega som väntar barn och snart blir mammaledig ett år.)

4 kommentarer:

Marie sa...

Men så kom hit och ät semla då:) för här är humör och vinter på topp!

Babsan sa...

Idag är det en annan dag. Berätta nu om hur ni hade det på Depeche. Jag är nyfiken!!

storskrutten sa...

Känner mig precis så där idag. Pms så det står härliga till och inte blir det bättre av för lite sömn, att spendera för mycket pengar på tråkiga saker (offifiellt styrka kopior 250kr, tex), Inte hitta tyg till lapptäcket osv...

Carola sa...

Marie: vi måste boka in en tid, måste få äte minst en av era goda semlor i år.
Babsan med magen: Snart, jag lovar...
Storskruttan: Misstänker PMS men som du vet har jag ingen koll på mina cykler. På jobbet förslog de antingen pubertet eller förmodligen övergångsålder. Men vilket kan det vara när man bara är 27?