tisdag 26 januari 2010

En hyllning...

...till mina hjältar Dave, Martin och Andy. Idag ses vi igen och jag längtar något otroligt. Tillbringade morgonen med att välj outfit för kvällen så jag nästan glömde nycklarna till jobbet. Mina kläder måste ju passa min snygga jacka. (stackars Terre som får dras omkring med mig och min DM jacka.)

Jo, ikväll smäller det och en kärlek som pågått i över 20 år får återigen utlopp. Senast detta hände var en underbar kväll i Köpenhamn i somras men nu är det vinter och trots kyla och mörker är ljuset här. Jag har kollat låtlistan och det verkar som om det är några ändringar från sommarens konsert men bara bra låtar ändå.

Jag ser fram emot att sjunga mig hes till härliga låtar som: It´s no good, A Question of Time, Fly on the Windscreen, Policy of Truth, Enjoy the Silence, Never let me down again, A Question of Lust, Stripped, Behind the Wheel och få vifta armarna till Personal Jesus. Tjohoo...

object width="560" height="340">

3 kommentarer:

Marie sa...

Hoppas du får det riktigt kul och mycket PARTY! Kram

storskrutten sa...

Ja, ha det jättekul och redovisa resultatet på bloggen :) puss

Blackm sa...

Jag säger bara Jag är avis!!
Men det är klart du ska ha så kul=)
Jag ser din jacka framför mig, hade inte Äcka en likadan oxå?