lördag 23 oktober 2010

The camera eye

Jag insåg att det var längesedan jag uppdaterade min blogg med just bilder från hur arbetet med min lägenhet fortskrider så här kommer lite nya bilder, här kommer en som jag tog när taket blivuit uppsatt:

Sovrumsdörren

Sovrumsdörren med tapeter

Tapeter på väggarna och foder kring fönstren, härligt!

Här ska det bli fondväggar

Fondväggstapet

Sovrummet i väntan på lister

När tapeterna är uppsatta kommer elektrikern:

Tuffa MC-brudar!


I skrivande stund läggs allrumsgolvet och sedan blir det köket som ska komma på plats. Planering av tvättstuga är också på gång samt insynsskydd från grannar...

2 kommentarer:

storskrutten sa...

Wow! Blir ju supersnyggt!

Marie sa...

Ser jättefint ut!!! Åh vad roligt:-)

Sen när började du döpa alla inlägg på utrikiska?