torsdag 18 november 2010

I´m sorry

Men nu blir det ett uppehåll här på bloggen för livet är för mycket. Det är mest i det privata det är mycket eftersom jag nu är mycket nära flytt och det är en massa att förbereda och även själv flytten som kommer ta upp all min fritid. Jag lovar att det inte bara är bloggen och mina läsare som blir lidande, jag har redan försakat en massa saker i mitt liv, som till exempel Buffy och Malte, bion, träning, ett socialt liv, bokläsning, mina historier (favvo-Tv-serierna alltså)och har jag så otroliga planer på hur fantastiskt mitt liv kommer bli bara jag har flyttat klart. Då kommer bloggen också blir helt fabulous, jag lovar...

Inga bilder har jag heller att låta er ta del av, har inte ens haft tid att leka med kameran. Inte haft tid att leka alls, snyft. Men nu till helgen hoppas jag på flytt, sovrummet är nämligen klart och i det stora rummet är det en garderob som ska byggas. Sdan är det lite målning kvar i källaren och tvättstugan som ska fixas.

Tyvärr kommer jag inte vara ledig när jag har flyttat för jag måste fixa lite och städa min gamla lägenhet innan jag får tillbaka min fritid.

Men jag lovar, snart är jag tillbaka...

Inga kommentarer: