fredag 5 november 2010

Internet killed the videostar

Denna veckan har jag inte haft någon chans för surfning, som jag meddelat förut är mitt bredband hemma avstängt i väntan på nytt och på jobbet har jag under veckan varit utan kontor och min dator har stått nedpackad så inget Internet för mig och jag har nästan blivit tokig på kuppen. Inga bloggar att läsa, inga roliga mail och inget Facebook, helt superjobbigt!!!!

Men nu har jag nytt kontor på jobbet och hemma väntar jag på att installera det nya modemet och sedan är jag uppkopplad igen.

När allt detta är löst så ska jag uppdatera bloggen om mitt blivande hem som nu fått ett kök. jobbet idag gäller ett trappsteg i källartrappan och sedan ska tvättstugan fixas. När det gäller det som jag fixar själv är det snart helt utplockat i den "gamla" källaren och inplockat i den "nya" rosa-lila källaren.

Tyvärr hinner jag inte koncentrera mig helt på detta eftersom det just nu pågår en filmfesival i Götene där jag är en av arrangörerna och igår var jag med på TV just om detta. Kolla uppe i ena hörnet så skymtar jag förbi!!! Efter det löjligt långa handbolls inlägget och om julhandeln...

Inga kommentarer: