torsdag 17 februari 2011

Sick and tired

Det har nu gått många veckor med mig sjuk och trött. Just nu jobbar jag bara halvtid och det är precis vad jag orkar. Resten av dagen sover jag eller ligger utslagen på soffan. Måste säga att det är riktigt tråkigt just nu. Men jag tycker framtiden ser lite ljusare ut för nu kan jag äta lite mer än vad har gjort det sista och ikväll ska jag även ut och gå med Buffy, något som jag inte gjort på mycket länge. Det ser jag fram emot att klara av.

Det som är värst med att vara sjuk är att man inte har något socialt liv, ett typiskt exempel på detta är att jag fick tacka nej till två väldigt trevliga inbjudningar i helgen, istället var min dejt TV:n och soffan. Urtråkigt!!!

Dessutom har jag ett måste att bli piggare tills allt viktigt som ligger framför mig som min födelsedag och den tripp till New York som jag planerar i april. Viktiga saker, som ni nog förstår.

Men mest av allt just nu längtar jag tills våren tar fart på riktigt.

Idag är jag dock just gladast för att jag fixat bredband till min lägenhet och fått nya barstolar!

Inga kommentarer: