torsdag 3 februari 2011

Thursday´s Child

Igår kväll testade jag något nytt och som jag velat göra länge och som det är supermycket vuxenpoäng på. Jo, jag var med och startade upp en ny bokklubb, jätteroligt och nästan bara med folk man aldrig träffat förr. Eftersom det var första gången så pratade vi mycket om lite lätta regler för hur vi skulle förhålla oss till bokklubben och så åt vi mycket gott naturligtvis.

Jag hade den stora äran att välja de första böckerna som de andra ska läsa till nästa gång, detta uppdrag gjorde mig nervös eftersom jag kanske inte kan komma med mina favvosar Charlaine Harris och Janet Evanovich från början och som dessutom inte bör läsas på svenska. Istället tog jag två av mina favoritböcker som kändes lagom vuxna och hoppades att ingen läst dem.

Hur som helst tror jag att jag gillar detta med bokklubbar...

2 kommentarer:

Marie sa...

vilka var det då? Böckerna alltså. *nyfiken*

Malin sa...

Jag har en utmaning till dig=)