tisdag 29 mars 2011

Party hard

Så var helgen över och min stora födelsedags/inflyttningsfest är också över. Det känns lite vemodigt men jag hade så trevligt att jag har beslutat mig för att ha fler fester. Men då är ett måste att ordna ett bättre musiksystem bara.

Vi åt min egen lagade mat (ingen catering här), jag öppnade många härliga och goda paket, pratade och pratade lite till. Sedan var det frågesport om mig och jag såg till att mina gäster fick lära sig en hel del om fantastiska mig om de nu inte kunde det innan. Många minnen pratades det om och goda vänner som var frånvarande under kvällen. Vi tittade en del på gamla foton från skoltiden och skrattade. Earth hour glömde vi totalt av så ljuset var på hela tiden och inga stearinljus tändes (vilket kanske var bäst för vi hade det varmt ändå).

Kaffe, pannacotta och gästernas egna Cupcakes bjöds det på och även baren var välfylld. Många drinkar blandades under kvällen med varierande smak. Här kommer en bild på baren:

Tyvärr var detta den enda bilden jag tog under hela kvällen, värdinneplikterna tog överhanden och även snacksaligheten, jagh ville ju prata med alla mina gäster.


10 över 2 gick de sista gästerna hem och då var det dags att ställa om klockan till 10 över 3 och gå och lägga sig. Dagen efter blev en slöardag, minst sagt!

Jag var i alla fall toppennöjd med festen och hoppas se er alla snart igen! Ikväll är det fika och planering inför the Big Apple!

Inga kommentarer: