fredag 24 januari 2014

Och igen

Så tänkte jag förvåna och göra ytterligare ett inlägg denna vecka. Why not liksom? Har egentligen inte tid, borde blogga på min arbetsblogg mer, men just nu orkar jag inte. Jag misstänker jag kommer sitta med den hela söndagen, när jag inte bokför för bioföreningen. Fritid, vem behöver det? Jo, det borde man nog ha, men det kommer lugnare perioder i livet och då får man väl ta igen allting då. Just nu känner jag för att blogga så det så. Idag är det fredag och snart dags för jobb. Idag är en riktigt splittrad dag då jag jobbar på båda mina jobb. Förmiddag på det gamla jobbet och em/kväll på det nya. Jobbar även min andra lördag i rad, men samtidigt är det skoj att jobba lördagar. (Förmodligen kommer jag inte tycka det imorgon bitti, dock.)

Jag har fått ett nytt arbetsschema som jag startar nästa vecka, jag tror det blir en vinnare för min mage då jag får tre sovmornar. Jag brukar nämligen ha extra problem med min mage under vintervåren. Hoppas dock att jag slipper detta nu. Förra året motverkade jag detta genom en resa till Thailan, det var också bra och jag önskar att det var nu man hade den framför sig. Men jag har som sagt en spänannde jobbvår framför mig och. När min framtid är avgjord får jag väl ta tag i resandet igen.

Nu är det dags för jobb, men först bjuder jag på en video om nostalgi...

Inga kommentarer: