onsdag 17 september 2014

Somebody That I Used to Know

När man som jag levt ganska många år (27+) så har man skaffat sig en hel del baggage. Ofta tänker man inte alls på det men så händer något som gör att man funderar hur saker kunde ha blivit eller vad som kunde ha varit istället. Trots att jag är mycket nöjd med min lott i livet så finns ju ofta tankarna där. Jag tycker det är konstigt att personer som man stått otroligt nära och vetat allt om och som i sin tur vetat allt om mig inte längre finns i min närhet. Som är kanske inte långt bort geografiskt, men som helt enkelt inte delar livet med en längre. Dessa tankar var hos mig mycket förra veckan. Dels när jag var hos frissan och pratade som man gör med sin frissa, men även när jag såg på TV och saker och personer gjorde sig påminda. Att jag på radion även hörde följande låt gjorde att jag funderade mycket på mitt liv och mina val förra veckan:


Men eftersom jag inte ångra mitt liv och mina val så blir detta ledmotivet istället:

Inga kommentarer: