söndag 16 september 2007

Dagen efter

Så var det då dagen efter igen, jag är väldigt trött och hade helst spenderat dagen framför DVDn med onyttig mat, dricka och massor av godis. Men planerna ligger helt annorlunda och de ger inte utrymme för något degade framför TV:n. Snart kommer nämligen mina brorsdöttrar Julia och Vilma och de tycker inte det är roligt att bara ligga och se på TV. Nu kommr det bli lekande av här, får vila ikväll istället. Men spinningen ska jag avboka, det orkar jag aldrig. Jag kanske kan ge mig ut och jogga lite istället, men jag lovar inget...

Jag hade en väldigt trevlig kväll igår och hoppas att de andra också hade det det blev dans pratstunder med nya och gamla bekanta. Lite nya telefonnummer i mobilen har jag idag också och en ny vän på facebook. Inte illa pinkat va?

Inga kommentarer: