tisdag 18 september 2007

Hösten är här

Vilket höstväder det är idag, himlen är grå och löven börjar falla. Jag gillar hösten eftersom det nu börjar bli okej att krypa in, tända ljus, mysa inomhus. Ha mysigt helt enkelt. Men frågan är när har man tid till detta? Tycker att all min tid går åt hela tiden, veckorna bara flyger iväg och helgerna också. Nu till helgen till exempel ska jag skriva ytterligare en inlämningsuppgift till min kurs och så är det fest med goda gamla vänner på lördagskvällen.

Men jag ska försöka planera in lite mys i kalendern så att inte hösten övergår i vinter utan att jag myst med ljus, te och en god bok någon gång. Som den jag ska börja läsa nu en riktigt rysare:

Intrång av David Morrell. Jag berättar senare om den var bra. Så gott folk, mys på allihop i höstrusket och koppla av efter sommaren som gått

Inga kommentarer: