onsdag 12 september 2007

Gilmore Girls

Så var ytterligare en era över. Igår kväll var sändes det sista avsnittet av Girlmore girls, vilket betydde tårar och en mycket fin avslutning, allting blev som jag tyckte; bort med Logan och fram med Luke. Även om det tog 7 säsonger för stackars Lorelei att få till det med honom.

Jag har väldiga problem med avslut och adjö, men försöker lära mig. Klarade Harry Potter väldigt bra, och det är jag stolt över. Jag vet andra som inte tog det lika bra, inga namn nämda.

Här på bloggen har det inte uppdaterats på länge, dels har jag varit sjuk och sängliggande och dels har jag blivit fascinerad av det Facebook, där kan ni hitta mig och bli vän med mig.

På jobbet har det varit mycket, fast mest för alla andra eftersom jag har varit sjuk och inte kunnat hjälpa till så mycket som jag hoppats. Men det är mycket kvar och vi grejar varje dag, trixigt att hinna med allt det andra man ska göra också.

Idag är annars mitt största irritationsmoment mitt ¤&/%(/&(/ lillfinger. har värkt sedan igår kväll och jag får äta alvedon för att stå ut. Läkaren jag var hos i våras sa att jag skulle använda det så mycket så möjligt så att inte den delen av hjärnan skulle dö och jag skulle förlora känseln i fingret. Men som det värker skulle jag nog tycka mest om ett finger utan känsel. Det kanske blir amputation ändå...

Dagens boktips riktar sig till alla romantiska vampyrdiggare, en serie av Stephenie Meyer, där den första boken heter "Om jag kunde drömma" och tvåan som bara kommit på engelska heter New moon och nu väntar jag spänt på trean som jag blir fjärde i kö på.

Nu ska jag snart ut och vandra med min kusin och Buffan väntar spänt...

Inga kommentarer: