torsdag 11 juni 2009

resten...

Fredags 5/6: sista arbetsdagen i Hällekis? 30-årsfest hos MP på kvällen, en mycket trevlig tillställning med god mat och dryck. De bästa kalasen har korv och bröd....
Torsdag 4/6: Jobb, klassbesök och var så himla trött hela dagen.
Onsdag 3/6: Rörigt på jobbet, var helt uppskruvad när jag kom hem, men fick in inlämningsuppgiften i tid, jippie.
Tisdag 2/6: Massor att göra på jobbet och satt sedan resten av kvällen och skrev min sista inlämningsuppgift, blve klar sent.
Måndag 1/6: Jobb hela dagen, med boktips från mig och mina kollegor på kvällen. En mycket varm och härlig dag.
Söndag 31/5: Möhippeplaneing på kvällen, hos mig för alla som kunde vara med. Malte kom på besök. Flyttade ut ur min lägenhet.
Lördag 30/5: Orkade ut lite på dagen, skolarbete
Fredag 29/5: SJUK (blev ingen resa till Skåne, tyvärr)
Torsdag 28/5: SJUK (Halsfluss, som aldrig blev halsfluss)
Onsdag 27/5: Klassbesök och planering på jobbet, feber och ont i halsen på kvällen, återigen synd om mig.
Tisdag 26/5: Läs- och skrivdag, mycket trevligt. Symöte på kvällen med mycket god mat.
Måndag 25/5: Sjuk och jättesynd om mig

Inga kommentarer: