fredag 5 juni 2009

Tillbaka igen, med snabbuppdatering:

torsdag 7/5: bra dag, fick chans att hinna med extra mycket på jobbet efter ett effektivt möte, vårrus på kvällen med glass hos Tore.
Fredag 8/5: tåg till Stockholm, studiebesök på barn- och ungdomsbibliotek, party med kvällens värd Hellborg på kvällen.
Lördag 9/5: Shopping, packåsnor, tåg och överfullt kalas på kvällen.
Söndag 10/5: Trött, bio Wolverine med Stefan och Mathilda och dagen-efter-pizza
Måndag 11/5: gallringsdag på Fornängskolan, hurra vad jag fick städat mycket
Tisdag 12/5: Hundvakt denna veckan åt Laban så på kvällen var det en härlig promenade på Kullen som gällde. Namnsdag
Onsdag 13/5: kanske årets värsta dag, en riktig otursdag och jag lade mig tidigt för att slippa skiten
Torsdag 14/5: fortfarande på dåligt humör sedan dagen innan och en lååång arbetsdag.
Fredag 15/5: Lugnare dag och jag känner hur skönt det är att det är fredag, trots mycket att göra.
Lördag 16/5: Götenelördag och jag jobbar. Sedan solning på altanen, ljuvligt. Flyttar ur mitt sovrum inför renoveringen.
Söndag 17/5: Hemliga aktiviter och mer flytt ur sovrummet.
Månadg 18/5: Klassbesök i infoteket och jag slite med ytterligare en inlämningsuppgift men får till slut iväg den.
Tisdag 19/5: Återigen klassbesök och sedan ett extra pass i lånedisken, mycket att förbereda för nu ska jag vara ledig resten av veckan.
Onsdag 20/5: Namnsdag, möte på banken, mer flytt och grillfest hos granne på kvällen.
Torsdag 21/5: jobb med uppsatsen hela dagen, lita shopping och hundpromenader.
Fredag 22/5: Mer jobb med uppsatsen, var hos T på kvällen. vi kollade på Depeche-videor och pratade om livet.
Lördag 23/5: Uppsats på dagen, grillning med T och bihang på kvällen, första åskan för i år.
Söndag 24/5: Mer uppsats fast inte så mycket som jag hoppats.

Inga kommentarer: