torsdag 25 juni 2009

Bara nöje

Mina arbetskamrater anklagar mig för att bara tänka på nöjen och just nu kanske det stämmer. Idag efter mitt jobb och lite jordgubbsplockning så blir det fest på torget i Götene. Rydell & Quick spelar och det brukar vara populärt i Götene, i och för sig är det bara torsdag men jag hoppas träffa trevligt folk ändå.

Imorgon kväll är det grillfest i Lidköping och det blir nog också trevligt. Lördagens fest är en inflyttningsfest i Skövde hos en kär vän och jag har redan bokat in övernattning eftersom kvällen kommer bli lång.

På söndag ska jag återhämta mig inför måndagens minisemester och årets höjdpunkt. En Köpenhamnsresa med trevliga vänner och Depeche-konsert, tjohoo. Blir toppen och jag hoppas även på mycket shopping.

Sedan är det vardag igen... Hur ska jag överleva det?

Projekt som pågår just nu: höga klackar inför bröllopet. Jag bara meddelar om ni ser mig vingla omkring här på jobbet...

4 kommentarer:

Marie sa...

Tyckte jag läste något om jordgubbsplockning bland nöjena... där behöver arbetskompisarna i a f inte anklaga dig för roligheter!!!

Gud sa...

På lördag ska vi riva hela haket (så klart!) och ta igen den något misslyckade midsommar-''festen''!
Övervägde ett tag att glida hem till Götene för att kolla läget ikväll, men lät bli. Jobbar lååång tråkig dag imorgon, så ska nog hålla mig ifrån raj-raj... Hoppas du hade kul!

Anonym sa...

åååhhhh rydell & quick va sjukt bra igår!

Hellborg sa...

Du måste ha pjuk som du kan dansa i!!!