tisdag 7 juli 2009

sommaren är underbar


Trots att det regnade hela dagen igår känns det härligt att det är sommar, trots att jag inte ska ha semester förrän om tre veckor. Men att jobba på sommaren är ganska ok, folk är gladare och det brukar vara lite lugnare, om det inte ösregnar förstås...

Jag fick igår ett mail med lite bilder från den underbara Köpenhamnsresan jag företog mig förra veckan med goda vänner. Vi såg på Depeche på parken i Köpenhamn, vilken underbar kväll. det spelar ingen roll att jag har kraxat som en kråka i en vecka nu. Det var helt underbart:



För er som åkte till Arvika, tyvärr:

Denna missade ni!
Vi hade någar härliga dagar med stopp hos bror i Skåne och spännande tågresa över sundet. Vi bodde på hotell med underhållning hela natten och konstant värme, men vad gjorde det? Vi shoppade mycket och gick längs ströget. Allt var perfekt...

Inga kommentarer: