torsdag 22 oktober 2009

Gnälligt inlägg

Idag blir det (nästan) bara gnäll, kan jag lova. Jag är äntligen på jobbet efter tre dagars sjukskrivning men mer är det inte. Usch vad jag känner mig dålig, jag hoppas bara att jag står ut tills helgen kommer och framför allt att jag står ut tills den dagen då jag blir frisk och kry. Men har nu fått läkarhjälp, äntligen och hoppas på snabb bättring.

Innan jag blev sjuk hade jag en mycket trevlig helg, med vila, party och jobb på bion. Barnvakt hann jag också vara och hundvakt är jag på heltid nu några veckor.

Men nu ska jag sluta gnälla lite och gratulera min kära vän som nyss förlovat sig, jag önskar de kära tu all lycka...

Men för att nu muntra upp alla som jag deppat ner helt kommer:

1 kommentar:

Äckajävel sa...

Visst är det kul!?! Hoppas att de får leva lyckliga i alla sina dagar :)
Krya på dig och trevlig helg!