lördag 24 oktober 2009

Jaha

Denna helgen är den sämsta i mannaminne kan jag lova, igår på väg hem från jobbet blev jag dålig igen och sedan kom smärtan och höll mig vaken hela natten innan jag insåg imorse att det nog var dags att åka till akuten. Där fick jag en massa fina piller, löfte om operation så snabbt som möjligt och sjukskrivning tills dess.

Tyvärr hjälper inte pillren än så smärtan är kvar och någon sömn har jag fortfarande inte fått. Den gäckar mig skulle man kunna säga. Jag hoppas dock på sömn inatt och jag tror att Buffy helst vill att jag sover också, hon såg något irriterad ut inatt...

Min glamorösa lördagskväll kommer alltså bestå av ryggläge och piller, undras om det finns något bra på TV?

2 kommentarer:

Marie sa...

Stackare! Mina tankar är hos dig och hoppas att du snart blir opererad och bättre! Kram kram

storskrutten sa...

Krya på dig!! det är bara sjukdomar och elände nu. Min moster är på sjukhus, tjockis är jättedålig, kristina har ett brustet hjärta... jag skickar en massa kärlek och finska sisu åt ditt håll och hoppas på snar bättring. för alla...