fredag 26 mars 2010

3D-festival

Nu är det äntligen dags för Bio Göta Lejons 3D-festival och jag kan säga att alla visningar med Avatar är helt uppbokade, vi kör än så länge en extravisning imorgon förmiddag kl. 11 och kanske lägger in något mer om vi hittar någon ledig tid.

Igår fick jag se 3D för första gången själv när maskinisterna testkörde utrustningen och det var helt fantastiskt, vilken tur att jag bokat in mig på nästan alla filmerna själv. Men när jag knappt klarade Alice i Underlandet funderar jag på om jag klarar My Bloody Valentine, men den går sist av alla så jag får väl märka det under veckan som går.

Den som jag nog skulle rekommendera folk att gå på är: Resan till jordens medelpunkt som verkligen har mycket spännande 3D-effekter. Den går på söndag om någon skulle bli sugen, men jag rekommenderar att boka först för nu ringer telefonen i ett med bokningar till föreställningarna.

Inga kommentarer: