måndag 29 mars 2010

Fel tillfälle

Det var verkligen fel tillfälle att bli förkyld känner jag nu, hela helgen har det varit fullt upp med biojobb för det är verkligen fullbokat på 3D-festivalen. Vi har nu satt in en extraföreställning av Avatar på långfredagen kl. 10 om någon är intresserad och alla Alice i Underlandet-föreställningarna är fullbokade och en är t o m överbokad. Jag har även bestämt mig att se skräckisen på torsdag kväll för huvudpersonen spelas av min favvokille Jensen Ackles.



Annars är det verkligen fullt upp denna veckan innan påsken börjar för ikväll måndag är det ett intressant program på biblioteket, en fotograf som ska tala om sitt foto och sina resor. Imorgon är det bio på kvällen och på onsdag symöte. Ett hektiskt liv som sagt, hade varit trevligt om inte jag varit förkyld med dumt halsont och feber som gör mig seg. Det sägs ju att whiskey är bra mot detta men jag dricker inte det men kanske rödvin är bra???

2 kommentarer:

Marie sa...

Krya på dig! För du hinner ju uppenbarligen inte vara sjuk med alla roligheter i veckan...

Carola sa...

Tack så mycket, ändå bara en förkylning. men jag är för snuvig för att visa mig bland folk idag så jag får jobba hemifrån. Det tråkiga är att jag missar Alice i Underlandet i 3D...