måndag 31 januari 2011

Midnight special

Inatt kommer oljan brinna länge på biblioteket. Imorgon har vi en Grand Opening för vårt nya och improved samarbete. Så snart ska jag iväg och kolla så våra danska teknik-leverantörer sköter sig och detta kan hålla på långt in i natten tydligen. Ska bli spännande att se biblioteket på natten. Mitt jobb under kvällen kommer bli att reda ut sladdhärvorna sedan ombyggnaden, tur att jag utbildat mig fyra år på högskolan, så jag klarar av detta!


Annars har jag haft en dålig vecka och en bra helg. Under veckan var jag nämligen sjuk, det var min IBS som krånglade igen. Jag har väntat på det efter all stress under hösten och innan jul plus inför och under ombyggnaden på jobbet. Efter några dagar i sängen fick jag dock tips om ett nytt medel just för oss IBS:are. Jag testade det och kände mig faktiskt bättre efter två dagar, helt amazing...


Så jag blev bättre mot helgen och klarade min resa till Skåne där jag var barnvakt åt mina underbara men busiga brorsbarn Max och Stina.

Men så bra barnvakt var jag nog inte som lät hundarna sova i soffan, till Stinas förtjusning:

Om det är någon som undrar varför det blir så mycket svengelska tar jag upp det i något av mina kommande inlägg.

Inga kommentarer: