fredag 29 april 2011

Easy livin´

Så var det fredag igen och jag får erkänna att jag är mycket nöjd med detta faktum. Kändes som man haft 4 veckors semester efter de fyra lediga härliga dagarna vid påsk, och det var tufft att jobba igen. Men nu är det två lediga dagar, som jag tänker njuta så mycket som möjligt av för de tre kommande helgerna har jag tänkt jobba extra för att få in lite pengar för att förhindra min allmänna konkurs. Det är ju återigen dags att rösta, tänk på det och kom och rösta hos mig.

Helgens planer är trädgårdsarbete, deklaration, prinsessparty, vila, läsa böcker, skicka böcker och kungligt bröllop. Det låter som en bra helg och jag hoppas att solen hänger med i helgen så trädgårdsarbetet blir trevligt och att böckerna kan läsas i solstolen!

Det känns ju som sommar!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänkte att jag skulle kommentera och säga snyggt tema, gjorde du det själv? Det är verkligen häftigt!