tisdag 21 juni 2011

If I should fall behind

Man ska aldrig skjuta upp saker, nu har jag skjutit upp att kolla på Bruce Springsteen och E Street band alldeles för länge för nu är Clarence Clemons borta ur tiden. Mycket sorgligt tycker jag och jag hoppas att jag kommer ta lärdom av detta och sluta skjuta upp saker.



Det är redan tisdag och redan midsommarvecka, jag är helt förundrad var tiden tar vägen? Helgen som gick var i alla fall trevlig trots ett skiftande väder. I fredags tog jag det lugnt, var lite chaufför och så...

På lördagen shoppade jag och gjorde av med flera tusen bara på en förmiddag faktiskt. Min bror var ute och köpte mer i min servis på skånska landsbygden samt att jag besökte både systemet och mataffär för att ladda inför sommaren. På kvällen var det grillat hos grannen, trevligt!

På söndagen var det 75-årkalas hos morbror och tro´t eller ej men jag gillar faktiskt att träffa min släkt, vi skrattar och skämtar mycket.

Inga kommentarer: