torsdag 15 mars 2012

Shout it out

Oj, vad det tog tid för mitt nästa inlägg och massor och ingenting har hänt. Det mest spännande var väl att jag var med på TV. Vi var nämligen ett mycket glatt gäng som åkte och kollade på Melodifestivalen i Göteborg den 11 februari och tack vare våra superplatser satt vi nästan på scenen och fick synas i TV. Innan stärkte vi oss med massor god mat förstås. 

Hela dagen var toppen, vi startade tidigt och shoppade loss hela vägen och hade en kanondag i Göteborg och det kändes så himla gött att leva. Vilket var bra för en vecka senare fick jag en förkylning som jag fortfarande lider av. Två omgångar med kraftig snuva har gjort att jag just nu har fått bihåleinflammation och käkar penicillin och mår dåligt. Har idag en huvudvärk utan dess like, men har samtidigt en stor dag på jobbet framför mig så att vila på soffan blir det inget med.

Imorgon dock är jag ledig och ska vara med mina underbara brorsbarn och sedan har jag ett viktigt möte också, men det är tyvärr för viktigt att jag ska kunna skriva om det här. Jag får återkomma om det blir något av just det projektet. Nu ska jag masa mig iväg till mig arbetsdag på 11,5 timmar och sedan en resa till Skåne och inte tänka på att jag har ett huvud.

Kolla 1.18 in i klippet så står jag och diggar för fullt!!!

Inga kommentarer: