fredag 30 mars 2012

Stronger (What doesn´t kill you)

Det är lite tuffare i livet nu än det annars är, men jag hoppas att vårsolen löser upp alla problem och gör allting lättare och gladare igen. Vissa problem har faktiskt löst sig under veckan, vilket har gett mig ny energi att ta itu med nya utmaningar. Som att börja träna, så idag ska jag på spinning först gången på några år. Håll tummarna att det går bra, men lite tur hade jag. jag slipper masa iväg mig själv denna första gången, fick nämligen höra i veckan att min kusin och hennes man skulle gå på samma pass.

Den kommande helgen ska tillägnas må bra, vilket känns som ett bra mål, ska träffa syskonbarn, vänner, träna, umgås med hundarna och allt annat som gör livet värt att leva. Förhoppningsvis hinna pussla lite också, det ser jag fram emot.

Vädret ska dock bli lite sämre, vilket är synd efter att ha fått en massa härliga vårkänslor. jag hade även hoppas kunna ta några vårbilder att lägga ut på bloggen, måste lära mig min kamera nu innan resan för jag vill ju kunna ta mycket vackra bilder av allting jag ser over there.

Idag var det en trevlig dag på skolan, det fanns både supersmaskiga cupcakes och påskgodis, nice.

Inga kommentarer: