fredag 20 april 2012

Kapten Sol

Det var ju länge sedan jag skrev något på bloggen nu och nu är det så dags att jag ska ut och resa.

Tjohoo!!!

Ikväll ska jag packa väskan och imorgon bitti åker planet iväg till okända marker för mig. Detta känns helt underbart och jag längtar så, ser t o m fram mot flygresan för jag ska packa en massa bra nya böcker jag beställt. Men samtidigt är jag alltid nervös för att ut och flyga och trots att vi har vissa fasta hållpunkter; Flygtur i Grand Canyon, Show i Las Vegas, Alcatraz så hoppas jag inte att jag missar något viktigt för jag känner mig oförberedd. Det har varit massor på jobbet innan och jag  har liksom inte haft tid att förbereda mig, jag brukar ju annars vara noga med detta.

En sak vet jag, jag ska ju kolla på muralmålningar som förberedelse för sommarens muralmålningsprojekt i Götene, Skövde, Lidköping och Mariestad. Jag har fått en massa tips på adresser och måste ta en massa kort på alla muraler jag kan hitta.

Jag hoppas i alla fall på mycket sol, shopping och många härliga upplevelser. Jag hoppas kunna håller er mina läsare uppdaterade här,  på facebook eller på Twitter, men det beror på tekniken. Håll tummarna att jag får till det.

Inga kommentarer: