måndag 27 augusti 2012

Festen som vi hatar imorrn

Nu är det dags att återanvända de inlägg som jag aldrig skrev klart i somras, speciellt då jag gillar låten och fick till en bra titel på inlägget. Jo, nu är det måndag igen och dags för allvar och som vanligt är man lite extra trött. Fast jag har haft en toppenhelg som gick alldeles för fort förbi. Jag rivstartade med ett lättare spinningpass för att sedan åka till den stora staden och ha picknick i parken och kolla på musik jag egentligen inte gillade. Eller inte visste något om, så det var intressantare än vad jag räknat med. Dock blev kvällen kylig och när Nisse Hellberg gick på scenen drog vi hemåt. Istället spelade vi TV-spel, klassiskt Nintendo 8-bitars. Jätteroligt och kvällen blev senare än vad jag planerat. Lördagen gick åt till shopping och fest. Jag shoppade svindyra löpningsskor som jag ska inviga ikväll och lite annat smått och gott. Igår söndag var det en vilodag för mig, jag och Terre var och hälsade Äcka i utsiktstornet på förmiddagen och planerade den kommande helgen. På eftermiddagen var det Dallas på TV:n och på kvällen långpromenad med svampplockning.


1 kommentar:

Marie sa...

Herregud, vad du legat i! Och heja dig som ska springa tjejmilen:)