fredag 31 augusti 2012

Goody two shoes

Imorgon är det dags för eldprovet - Tjejmilen och som jag tränat! Tränar dessutom ända in i slutet, har spinningpass bokat i kväll och imorgon kvart i 8 går tåget mot huvudstaden och halv 2 ska min grupp starta. Jag har nya, inte så vackra, skor och tvättat mina turträningskläder och laddar träningsmusik på Spotify för fullt. Vaknat i natt flera gånger av mardrömmar om morgondagen, där allt som kunde gå fel gick fel och då kom jag inte ens till start. Så man kan säga att jag är taggad och redo.

My new shoes
Kvällen efter turen kommer jag bara njuta av livet (förhoppningsvis) med trevliga vänner och god mat. Kanske något drickbart också, för det måste jag ha förtjänat om jag når mitt mål att springa (läs lunka) hela vägen. I år sätter jag ingen tidspress alls, utan det får ta den tid det tar, så ska jag sätta mål tills nästa år.

Inga kommentarer: