torsdag 16 maj 2013

Vårruset

Så var ett av årets mål avklarade, Vårruset. Det gick faktiskt bra tidsmässigt, men jag gick en liten bit. Trots att det var mitt mål att inte gå, men som sagt tiden var bättre än väntat och jag var nöjd. Vi sprang som en grupp, delar av min släkt, och hade en mysig picknick i gräset efteråt. Vädret var toppen och vi mådde alla bra. Hela dagen var förresten mycket bra, jag hade roligt på jobbet för jag hade med kusinbarn som prao, mycket skoj. Vi hade trevligt och åt lunch tillsammans på den lokala pizzerian, mys.

När det gäller min träning nu så blir det cykel för hela slanten då jag kör kommunens egna klassiker och uppgiften just nu är 30 mil på 10 veckor, alltså en Vätternrunda. Har inte kommit så långt, träningen för Vårruset störde mig, men nu är det fritt fram.

Idag ska vi fira Sandra med lunch och sedan ikväll är det semifinalen i ESC som gäller.

Inga kommentarer: