tisdag 21 maj 2013

Vilken underbar dag!

Det var min ständiga kommentar i lördags, vilken toppendag! Fredagen var inte heller så dum, men då jobbade jag inomhus (även om jag tog varje möjlighet att gå ut och möta solen) och på kvällen var jag trött efter en hård vecka. Men på lördagen tog jag alla chanser att njuta av det underbara vädret, jag tog en cykeltur på morgonen till Hällekis och tillbaka.
Helt fantastiskt!!

Sedan hälsade jag på min bror och hans familj en stund och på eftermiddagen satt jag i solen och njöt med en mycket bra bok. Kvällen tillbringades i goda vänners lag som det heter (och Ernst såklart!). Vi satt på altanen och njöt och såg Eurovision. Min låt vann inte, men det gör den aldrig.

För er som inte har Instagram lägger jag ut två bilder som jag lagt ut där och ytterligare en som visar vilken trevlig kväll jag hade och bevis på att Ernst faktiskt var med.

Igår månda drev jag dessutom mina kollegor på jobbet till vansinne genom att kolla att alla hade njutit av solen och att vi alla skulle minnas denna härliga sommardag i maj. För igår regnade det ordentligt...

Fast jag hade en bra dag ändå, fikade med Sara på kvällen och uppdaterade oss om vad som hänt sedan vår förra fika för ett år sedan ca.

Men nu börjar jag fokusera mer och mer på mina Londonresa som ska ske nästa vecka, hurra!!!

Inga kommentarer: