fredag 31 augusti 2007

Världens största idiot

Idag känner jag mig som världens största idiot (och det är jag också). Glömde en mycket viktig födelsedag, trodde att det var den sista augusti men det var det inte utan det var igår, den näst sista. Så har jag glömt en av mina käraste vänners födelsedag. Vi träffas inte så mycket längre, livet kommer emellan men vet att hon alltid finns där för mig om det skulle behövas.

Till råga på allt hade jag en sms-diskussion med henne igår och så sade jag ingenting, hon måste trott att jag är världens tönt.

Mea Culpa, Mea Culpa, Mea Culpa

Har nu jag skickat ett förlåt-sms och väntar med nedbitna naglar på svar. Hoppas att hon förlåter.

Ett stort grattis till Marie, min kära vän på din 31-årsdag i efterskott, jag hoppas att du hade en mycket bra dag med din familj. Present kommer på tisdag.

Carola

2 kommentarer:

Hellborg sa...

För att undvika fler sådana fadäser kan jag meddela att min födelsedag infaller 12 okt. I år är det visst en fredag.

Kram

Carola sa...

Det är noterat
C