tisdag 30 september 2008

Saker i en gräsmatta

När man klipper gräset kan man hitta intressanta saker som jag gjorde igår, eller vad säger ni om en halväten tunnbrödsrulle och en smurf, basebollvarianten tror jag det var innan den blev halshuggen av gräsklipparen.

Att klippa gräset är något som man måste göra om man som jag har gräsmattor och alltid drar jag ut på det i det sista trots att det inte är så hemskt som man kan tro. Det är bra träning och något där man ser resultatet med en gång vilket alltid är tillfredsställande. Igår var inget undantag men en miss gjorde jag. Valet av musik i mp3n var inget vidare; Journey är ingen bra gräsklipparmusik. Jag får söka vidare eller gå tillbaka till Queen som är perfekt.

Resten av kvällen pysslade jag med ditten och datten, var faktiskt duktig och fick mycket tråkiga saker gjorda plus en lång promenad med B.

Dagens planer är jobb, promenad på Kullen med B och uppsatsen som vanligt. Fast det låter som en vanlig dag är glädjen stor ändå:

Äntligen!!!

Inga kommentarer: