onsdag 8 oktober 2008

Bio jobb

Så var det då jobb på bion ikväll igen, vi visar "The dark knight" och som är jättelång så jag har smitit upp och tänkte jobba lite med min uppsats. Imorgon kommer jag inte hinna så mycket då jag ska till Örebro på kurs på dagen, jobba kväll sedan och sedan tar Buffy all min tid. Så imorgon missar jag "marken" i Götene, buhu stackars mig va?

Men sedan sist kanske jag ska dra en uppdatering, jag har bokat biljetter till Finland och åker i slutet av november tillsammans med tre fjärdedelar av familjen Kollberg. Ska blir mycket skoj och något som jag ser fram emot.

I övrigt har det varit mycket jobb och en hel del magont samt mycket funderande på uppsatsen. tiden går fort och just nu känner jag att står och stampar lite, jag hoppas att detta stampande går över i helgen.

Mycket jobb med bion är det också, har satt upp mig på alla kommande filmer, men förhoppningsvis hinner jag jobba lite med uppsatsen under tiden vi spelar filmerna.

För er som inte bor i Götene tänkte jag visa hur vi hade det i fredags:


Detta efter en hiskelig hagelskur som orsakade översvämning och trafikproblem.
Lite andra bilder från min semester i Björnrike:





Detta berg bestegs av de modiga vandrarna som ni även ser på bilden.


Buffy blev lite sur att hon inte fick följa med:


Vi såg även en massa renar på Flatruet:








Från en annan semester kan jag visa Stinas första egna cykeltur (som vi vet om i alla fall):



Jag kan även rapportera att Max är som sin far som kan titta på olika djur i timmar, här på guldfiskar och en flodhäst tillsammans med farmor:





Inga kommentarer: