torsdag 12 februari 2009

Bredbandskrångel

Det är dåligt med uppdateringar här och jag skyller på mitt bredband och ett ganska pressat liv. Idag har jag inlämning på min kurs och sedan går resten av veckan till uppsatsen, när jag inte jobbar förstås...

Men imorgon kväll ska grannen ha födelsedagskalas som jag tänkte närvara, vet bara inte vad jag ska ge i present, hmm. Det är tankeverksamhet jag får ta itu med efter min inlämningsuppgift.

På lördag är det årets stora händelse - Top Gun-kväll hos Terre. Hon är gräsänka så vi ska passa på och kolla på världens bästa volleybollmatch. Jag hoppas även att få se på schlagern så jag kan rösta på Lili och Susie, men Iceman och grabbarna kommer först.

När det gäller bredbandet håller jag på och utreder om det är datorn som håller på och ge sig eller bredbandet som gett upp. Men jag ska försöka bättra mig med inläggen här.

Idag har förresten Evelina namnsdag, grattis!

Inga kommentarer: