tisdag 1 december 2009

Jodå, jag lever...

...fast det kändes allt osäkert ett tag. Mitt förra inlägg handlade om att jag var dålig och orsaken till att det varit så tyst här på bloggen är att jag blev sämre och sämre och fick mer och mer värk. Trots alla fina piller jag fick hjälpte inget och efter 6 dygns vakande med konstant smärta åkte jag ytterligare en gång till akuten och blev inlagd och akutopererad. Efter några dagar på sjukhuset fick jag åka hem. Efter ytterligare många veckor är jag nu äntligen tillbaka på jobbet och känner mig lite starkare för varje dag. Men piller behöver jag fortfarande hela tiden och jag är ganska ynklig måste jag erkänna.

Men nu är der redan december och dags för planering och pyntning inför julen, underbart. Idag har jag köpt julklappar till några och samtidigt som jag gjorde det fick jag en mycket glad överraskning. Jag längtar redan tills posten kommer imorgon...

I väntan på detta kommer här en god 80-talslåt.

Inga kommentarer: