tisdag 8 juni 2010

Spännande!

Just nu slänger jag mig på en dator så fort jag kommer åt för att följa hur läget är hos den blivande trebarnsmodern för det är så spännande att följa deras förljetong att se vilken dag det blir som trean kommer ut till världen.

Jag har bestämt mig för att bli bättre på att blogga så nu ska jag försöka göra ett inlägg varje dag tills vanan kommer tillbaka. Problemet är mest att hitta något som andr skule vilja läsa om och dessutom glömde jag ladda ur bilderna i kameran från Fotoklubbens grillutflykt igår kväll. Som förresten var jättetrevlig med tipspromenad, grillning, god korv, trevligt sällskap och många skratt och några fina bilder. Vädret var inte helt med oss för solen tittade fram först när det var dags att åka hem, men jag hoppas att några bilder blev bra. Men de får ni se en anna dag.

Kommande på bloggen blir också bygget av min nya lya som jag tar kort på regelbundet och där köket nu snarast ska beställas. Kanske en garderob också...

Men just nu har jag lite sorg för mina favoritserier på TV är slut för säsongen, spännande slut är det alltid också. Så det är åtminstone en orsak att längta til hösten. Dock är inte TV helt slut för jag vet att några serier börjar sin nya säsong nu, hurra något för de regniga dagarna...

Jag har lite andra projekt framför mig i sommar men jag säger inget om det förrän jag vet mer hur de kommer att utforma sig, men förmodligen kommer även detta här på bloggen...

1 kommentar:

Marie sa...

Jag älskar dina u-tube-klipp och vill gärna se mycket före och efter-bilder av bygget!!!

Förresten, har du kortläsare i datorn? Jag sätter alltid i kameraminnet direkt i den bärbara så behöver man aldrig ladda över bilderna förrän man själv har lust. Så kan man dravla om nåt under tiden blogger hämtar hem bilden:) Den tar ju lite tid, eftersom den är från en schysst kamera...;-) eller hur?

Stora kramar. Här har inte hänt nåt mer än de vanliga värkarna.