fredag 4 november 2011

Feed my Frankenstein

Nu är verkligen hösten inne i sitt mörka skede, ser inte ljuset längre nu efter att klockan ställdes om. Dessutom är jag nu så gammal att jag känner av klockan och har svårt att sova på nätterna och är supertrött på dagarna, men man vänjer sig nog snart. Värst är att Buffy vaknar klockan 4 ca också och vill gå ut, men Malte är inte lika sugen på detta, som tur är.

Det är höstlov och det betyder lite extra fart på biblioteket, fast i måndags var jag med på skolans IT-mässa och hade en workshop, det var mycket roligt även om jag var trött i huvudet hela kvällen.På biblioteket firar vi lovet och hösten men Höstlovsrys som är fullbokat. Sedan är biblioteket inblandat i kommunens Barn- och ungdomsfilmfestival som är torsdag till lördag, jag ska jobba lite alla dagarna. På fredag blir det fika med en kär vän och på lördag är jag även bjuden på Halloweenfest till grannen och på söndag blir det shopping.

Men nu lite uppladdning av bilder som jag lovat ett tag:
Nalledagsfirande med Nalle Puh film
Fest i partyhögkvarteret
Karin Starck konsert
Karins Starck konsert igen
Min barstol på Karin Starck konsert

1 kommentar:

Stefan sa...

Kändispallen - snart på ett vimmel nära dig!