måndag 28 november 2011

More than a Party

Måndag igen, vad snabbt dessa dagar är här och hälsar på. Men helgen har varit mycket bra trots vissa mindre eller större snedsteg. Men jag återhämtar mig nog, förmodligen snabbare än vad jag förtjänar.

Nu var det ett tag sedan jag skrev och en av orsakerna till detta, var att jag har varit sjuk, det gamla vanliga och inte var det roligare denna gången heller, men nu känner jag mig mycket piggare. Jag har även varit en sväng i Skåne och hälsat på busfröna där. Vilket var väldigt trevligt och trots ont i magen och en ganska traumatisk upplevelse på fiket Holandia så var det en mysig resa.

Helgen som gick nu var en snabb helg men jag hann med mycket också, på fredagskvällen redigerade jag Fotoklubbens bilder inför vår bildvisning på skyltsöndagen tillsammans med lite vin och Cougar town säsong ett. På lördagen fixade jag med redovisningar till bion och lämnade in bilder till Audio Video inför söndagen. Sedan var det dags att advenstpynta och sedan fest i festcentralen. En mycket trevlig kväll, men lika trevligt som jag hade på lördag kväll, hade jag otrevligt på söndagen. Men jag försökte mysa till det och fira första advent med min bror och hans familj, vi gick och tittade på tomteparaden, men sedan tog mina sociala färdigheter slut och jag lämnade återbud till julmys och myste själv i god eremitstil.

Nu är det ny vecka och idag ska jag på massage och småpyssla lite, läsa något bra är också en prioritet.

Inga kommentarer: