måndag 14 november 2011

Playing with fire

Måndag morgon och snart dags för jobbet igen och hur trött är inte jag, har varit mer eller mindre vaken sedan 3.14 i morse. Stackars mig, dessutom har jag mycket härligt ont i magen men orkar nog iväg till jobbet.

Helgen har varit bra men kort eftersom halva lördagen var jobb, mycket trevligt men ändå. Det var öppet hus på biblioteket och trots mycket dåligt uppslutning av kommuninvånare var det mycket trevligt ändå. För jag hade det trevligt och det är ju nästan viktigast eller?

Efter det öppna huset var det kalas för Far med bror och brorsbarn, en trevlig tillställning med god mat och lite IT-kunskap. Sedan bar det iväg till bäste Stefan i Lidköping där vi tog en lugn kväll, jag, han och Magnus. Så mycket bättre och Downton Abbey stod på schemat innan vi körde några omgångar Besserwizzer. Sov gott sen hela natten.

Igår söndag var en riktigt bra dag också, tog det lugnt och skönt hela dagen, långa hundpromenader och kollade mina TV-serier. Tände ljus och åt god glass, huh så mysigt jag hade det, ryser och längtar tillbaks...

Inga kommentarer: