tisdag 8 november 2011

Overload

Ytterligare en helg har kommit och gått med rekordfart, och ända var denna helg lite längre eftersom det var Alla helgons dag och vi stängde tidigt på fredagen. Men helgen gick åt bion till större delen, vi hade nämligen filmfestival och jag fick åka dit mer än vad jag hade räknat med. Men för det mesta är det roligt och jag fick se på bra filmer i 3D.

En av helgens höjdpunkter var dock att jag träffade Linnea, en f d arbetskamrat som jag ser alldeles för sällan nu och vi har verkligen haft otur med våra träffar det sista men i fredags gick det bra och vi gick promenad och sedan tog vi en fika och pratade. Trevligt.

På lördagen började dock det roliga ta slut, min mage började krångla och jag missade Halloweenfesten jag var inbjuden till och fick ligga hemma på soffan med värmedyna på magen. På söndagen vilade jag och på eftermiddagen åkte jag till Terre och så färgade jag håret på henne och hon fyllde i mina slingor med rosa färg. Jag tyckte både blev mycket bra och sedan pratade vi förstås en himla massa eftersom vi inte setts på mycket länge.

Men magen trasslar fortfarande och jag var bara halva dagen på jobbet igår och missade månadsmötet på fotoklubben. Idag känns det kanske något bättre och det är tur det för det blir en lång dag idag på jobbet och veckan som kommer är också ganska lång har jag märkt. Men samtidigt rolig...

1 kommentar:

Malin sa...

Tråkigt med magen=( hoppas den ger med sig snart då.
Du har en award/utmaning att hämta hos mig!
Kram!