måndag 21 oktober 2013

Ny vecka...

Nya hörlurar till min nya kontorshörna
Nu hoppas jag på att saker ska bli lite lugnare, att livet så att säga ska hamn på rätt köl igen. Det känns så och jag hoppas att det håller i sig. Förra veckan var en ganska jobbig, men samtidigt rolig vecka. Jag började mitt nya jobb på tisdagen och det var som väntat mycket nytt som skulle tryckas in i huvudet. På onsdagen var det både nytt jobb och gammalt jobb. På kvällen var det dags för ett IT-café. Det blev mysigt men jag kände mig lite för trött att lära ut något avancerat. Torsdagen hade sovmorgon, ljuvligt men kvällspasset på nya jobbet blev lite mer utmanande än väntat. Jag skulle jobba med en ny kollega men som jobar länge. Dock blev hon sjuk och jag fick till partner en vikare. Men allt gick bra, och det som inte gick bra kommer jag säkert inte glömma i fortsättningen. Sedan kalas på torsdagskvällen och på fredag var det överlämning av en av mina skolor och på kvällen ungdomsfilmvisning. Så behöver jag säga att jag sovit hela helgen...

Inga kommentarer: