måndag 14 oktober 2013

Så var det dags för ett nytt kapitel

Höstpromenad i solskenet
Skumpa på bions 10 årsjubileum
Nu har ett nytt arbetskapitel börjat i mitt liv. För denna veckan börjar jag mina nya tjänster: 35 % på mitt "gamla" jobb och 65 % på mitt nya. Jag har dessutom haft en fullmatad helg. Jubileum, Shakespeare och bokföringsjobb, allt för bion. Ikväll har vi dessutom månadsmöte som jag räknar med att gå på. Fast det är morgondagen som blir den mest spännande dagen, med nytt jobb och ny arbetsplats. Jag kommer förmodligen inte att kunna sova inatt, men det är ju just sådan spännning som jag var ute efter när jag sökte nytt jobb. Jags er mycket fram emot detta, trots att det fortfarande är tidig måndag morgon och snart dags för jobb. Jag håller dessutom på för fullt att förbereda ett bokprat inför ett kommande författarbesök och har nu läst ytterligare två böcker av Magnus Nordin. Mycket spännande som vanligt. Han är också en mästare på skräck för unga och jag tror nog att hans författarbesök blir bra.


Inga kommentarer: