tisdag 22 oktober 2013

På G

Visst är mitt bloggande på gång igen. Två gånger på en vecka, måste vara förra året jag lyckades med det sist. Inte för det hänt så mycket på det stora hela och samtidigt jättemycket. Jag har påbörjat ytterligare en vecka i mitt nya arbetsliv och det känns mycket bra. Känns visserligen otroligt underligt att inte ha stenkoll på allt som händer på mitt gamla jobb och svårt. Men det var också det som jag kände att jag behövde koppla av när jag sökte mig till något nytt, att se saker ur ett nytt perspektiv och inte ta allting på sådant allvar som jag gjorde i slutet. Jag var inne på en mycket illavarslande väg, något som jag ältat med alla nära och kära alltför mycket. Stackars er. Men nu har jag som sagt lagt en ny kurs och det känns hur bra som helst. Så nu funderar jag på hur jag ska ändra min frisyr för att matcha detta nya liv. Men det får jag diskutera med min "stylist" antar jag. Är dock sugen på någon slags slingor, och om de blir rosa återstår att se...

Jag har inte tagit någon rolig bild sedan sist så jag bjussar på en youtube av vad jag lyssnar på:

1 kommentar:

Carola sa...

Trillade dit idag, var på The Body Shop och köpte en ansiktsmask, nagelkräm och en nagelfil. Men fick det gratis för jag ha shoppat så mycket innan.vet inte om jag ska vara glad eller inte för det?